Skip to content

Marka jest jak DNA danego miejsca

Wrzesień 10, 2006

najlepsza rada jakiej moge udzielic innym miastom jest akceptowanie sloganow ( taglines) tylko jako ostatecznosci. Slogan udaje branding, ale to nie jest to samo. Slogany sa kruche, zbyt waskie lub zbyt szerokie. Marka ( brand ) jest DNA danego miejsca, tym co przechodzi z generacji na generacje. Jest autentyczna i sygnalizuje to co odroznia dane miejsce od innych.

Brand – jasny, chwytliwy i unikalny jest fundamentem ktory pomaga w uczynieniu miejsca pozadanym jako lokalizacja biznesowa, cel odwiedzin lub miejsce zamieszkania.

Paul O’Connor, Executive Director of World Business Chicago

Advertisements
No comments yet

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: