Skip to content

Marka to nie logo

Wrzesień 10, 2006

Istnieje powszechne nieporozumienie ze branding to po prostu strategia komunikacyjna, slogan, wizerunek, lub logo. Tymczasem branding to znacznie wiecej. To strategiczny proces nakierowany na rozwniniecie wizji dla danego miejsca ktora jest rzeczowa ( relevant ) i ktora przemawia do kluczowych grup odbiorcow.

Ponad wszystkim, projekt brandingu jest zakotwiczony w celach spolecznych, politycznych, ekonomicznych danej spolecznosci, poprzez koncentracje na istotnych roznicach, identyfikacje zasadniczej obietnicy jaka spolecznosc oferuje kluczowym odbiorcom ( audiences ) i rozwijaniu oraz konsekwetnym komunikowaniu zasadniczych, pozytywnych atrybutow miejsca.

Reklamy
2 komentarze leave one →
  1. Grudzień 5, 2012 11:30 pm

    Loving the info on this site, you have done an excellent job on the blogs.

  2. Anonim permalink
    Sierpień 5, 2013 11:00 pm

    http://www.nuvialab.pl/- ekskluzywna drogeria internetowa

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: